فروش ساعت دخترانه مدل ریحانا

ساخت وبلاگ

فروش ساعت دخترانه مدل ریحانا

وای چه ساعت عجیب و خوشگلی

من که رنگ نارنجی شو دوست دارم

ای وای چه خوشگله !

 با بند اضافه مارک گوچی

ساعت GUCCI طرح ریحانا

جذابیت در دست شماست

ساعت دخترانه بند حریر

خرید پستی

قیمت : 240.000 ریال

اگر بدنبال یک ساعت شیک و زیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید.

 اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید،

 اگر از مدهای تکراری خسته شده اید

و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید،

ساعت GUCCI طرح حریر را به شما پیشنهاد میکنیم.

ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند.

با بندی خلاقانه که بصورت دورپیچ روی دست خودنمایی میکند

به انضمام صفحه ای شیک و با بهره گیری از موتور با کیفیت

فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به تهیه ساعت GUCCI طرح حریر نمایید.

 ساعت حریر

 با بند اضافه مارک گوچی

ساعت حریری در دو رنگ است که هنگان تکمیل سفارش شما انتخاب خواهید کرد

 

خرید پستی

قیمت : 240.000 ریال

ساعت دخترانه بند حریر

 با بند اضافه مارک گوچی

بند حریر ساعت GUCCI طرح حریر، از جنس مرغوب و درجه یک بوده و لطافت و نرمی آن بر روی دست شما کامل محسوس خواهد بود. طراحی متفاوتی که به زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر شما کمک شایانی خواهد کرد. بصورتی که به دور دست شما پیچیده شده و با ست شدن با دیگر البسه شما بهترین تیپ و مدل را برای شما به ارمغان خواهد آورد

از دیگر ویژگی های ساعت GUCCI طرح حریر ،موتور و قاب است. موتور این ساعت با کیفیت بوده و دوام بالایی داردد. قاب زیبا و براق ساعت که مانند آینه شفاف و واضح میباشد.

 

ساعت GUCCI طرح حریر

ساعت گوچی طرح ریحانا

 

قاب و صفحه ساعت ، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و با بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند، از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد. صفحه تیره رنگ ساعت که دارای آرم GUCCI در بالا بوده و بصورت دو رنگ و زیبا خود نمایی میکند که در تصاویر میتوانید این زیبایی و سلیقه در طراحی را به وضوح مشاهده کنید.

صفحه زیبا و جذاب ساعت GUCCI طرح حریر ، با آرم GUCCI میباشد. صفحاتی با رنگهای شاد و جذاب که نظر هر خانم خوش سلیقه ای را به خود جلب مینماید.

ساعت GUCCI طرح حریر ، با بند های حریر خوش رنگ و زیبای صورتی و نارنجی عرضه شده اند تا جوابگوی سلایق متفاوت و مختلف باشند.

 

ساعت GUCCI طرح حریر

خرید پستی

قیمت : 240.000 ریال

ساعت گوچی بند حریر

خلاصه اینکه :

پس اگر بدنبال مدلی جدید در طراحی ، زیبایی در عین دلنشینی ، دوام و کیفیت هستید، بهترین پیشنهاد ما به شما ساعت GUCCI طرح حریر میباشد.

ساعت GUCCI طرح حریر مخصوص خانم های جوان و دختران خوش سلیقه ایست که در انتخاب وسایل خود دقت و وسواسی دلنشین و بالا دارند. زیرا این همان انتخابیست که بهترین ها همیشه بدنبال آن هستند.

آقایان و پسران جوانی که در جستجوی یک هدیه خاص و متفاوت میگردنند، میتوانند با ساعت GUCCI طرح حریر ، بهترین خاطره را برای خود و عشقشان رقم بزنند.

پس فرصت را از دست ندهید و ساعت GUCCI طرح حریر را برای خود و یا برای عشقتان از فروشگاه اینترنتی ما خرید نمایید. شما به راحتی میتوانید ساعت ساعت GUCCI طرح حریر را درب منزل خود از مامور پست تحویل گرفته و سپس هزینه آن را به وی پرداخت نمایید.

خرید پستی

قیمت : 240.000 ریال

فروشگاه نيو شاپ...
ما را در سایت فروشگاه نيو شاپ دنبال می کنید

برچسب : فروش ساعت دخترانه مدل ریحانا,خريد ساعت دخترانه مدل ریحانا,خريد,با بند اضافه مارک گوچی, نویسنده : مدير newshap بازدید : 1075 تاريخ : 8 / 6 / 1392 ساعت: 0:56