خرید انلاین عطر حریم سلطان به صورت صد در صد خالص,فروشگاه نيو شاپ

ساخت وبلاگ

عطر حریم سلطان به صورت صد در صد خالص

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

عطر حریم سلطان یکی از سی مدل عطرهای معروف و گران قیمت جهان است که ماندگاری بالا دارد و بوی بسیار ماندگاری از خود بر جای میگذارد. البته از عطر حریم سلطان به عنوان برترین عطر هم یاد میشود.
عطر حریم سلطان در دسته پرفیوم‌ها قرار میگیرد و دارای ماندگاری بالا و در عین حال بوی خوش است و توانسته با توجه به قیمت بالایی که عطرهای عربی دارند باز هم فروش بالایی داشته باشد.
اگر شما هم از تجدید کردن عطر خود در مجالس خسته شده اید یکی از عطرهای عربی را امتحان کنید و پیشنهاد ما به شما عطر حریم سلطان است.
عطر حریم سلطان دارای غلظت بالایی است و از طرفی چون مواد افزودنی به آن اضافه نشده و صد درصد خالص میباشد از این رو نمیتوان آن را در اسپری عرضه نمود و اسپرهای موجود نیز نمیتوانند آن را اسپری نمایند، به همین جهت در شیشه های عطر 3 گرمی عرضه میشوند.
بهترین و ارزشمندترین هدیه که میتوانید به آنهایی که دوستشان دارید بدهید و خود هم از بوی خوش آن لذت ببرید.
عرضه در شیشه عطر 3 گرمی و به صورت صد در صد خالص و بدون هیچگونه مواد افزودنی.
با یک بار خرید این عطر مشتری دائمی ما خواهید شد.
دارای مجوز بهداشت شماره 6010/1647 تاریخ 3/7/89

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 18,000 تومان

روش خرید: برای خرید عطر حریم سلطان به صورت صد در صد خالص، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر حریم سلطان به صورت صد در صد خالص


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
 

فروشگاه نيو شاپ...
ما را در سایت فروشگاه نيو شاپ دنبال می کنید

برچسب : خرید عطر حریم سلطان به صورت صد در صد خالص,خرید انلاین,عطر حریم سلطان به صورت صد در صد خالص,فروشگاه نيو شاپ,بهترین و ارزشمندترین هدیه عطر حریم سلطان,عطر حریم سلطان , نویسنده : مدير newshap بازدید : 911 تاريخ : 25 / 10 / 1392 ساعت: 14:29