خرید ویندوز مکینتاش/اورجینال,فروشگاه نيو شاپ

ساخت وبلاگ

خرید ویندوز مکینتاش/اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل




همان طور که می دانید سیستم عامل Mac OS فقط بر روی سخت افزارهای شرکت Apple نصب می شود و روی سیستمهای سازگار با IBM و در واقع سیستمهای دارای CPUی Intel و AMD نصب نمی شود ولی این نسخه از سیستم عامل Mac OS دارای تغییراتی می باشد و در اصلاح هک شده است که از آن بتوان روی سیستم های PC استفاده کرد.

درباره سیستم عامل مکینتاش:

مکینتاش (Macintosh) یا مک (Mac) ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۴ تولید شده‌است و اولین رایانه شخصی برای Graphical user interface (GUI) بود و در عوض استفاده از موشی با Command line interface کار می‌کند. در حال حاضر میزان تنوع مکینتاش اپل از مک کوچک (Mac mini) هست تا قویترین Server‌ها مثل Xserve که همگی ساخته شرکت اپل می‌باشد. مکینتاش اولیه از موتورولا ۶۸k که از خانواده ریزپردازنده‌ها هستند استفاده می‌کردند که بعدا تغییر کرد به موتورولا و آی‌بی‌ام پاور پیسی (Power PC). با حروف اختصاری Mac، محدوده‌ای از کامپیوترهای شخصی که توسط شرکت رایانه‌ای اپل در سال ۱۹۸۴ معرفی گردید. مکینتاش بر روی یک واسط گرافیکی کاربر معروف با استفاده آسان تأکید دارد که کامپیوترهای مبتنی بر مجموعه ریزپردازنده‌های ۶۸۰۰۰ موتورولا است.

این نسخه با CPU های بیشتری سازگار است و کسانی که نسخه iDeneb را نتوانستند نصب کنند می توانند این نسخه را تست کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این نسخه:
x86 SSE2 CPU, 512MB RAM, 10GB free space on target partition,
OpenGL VGA card.

نکات قابل توجه:
۱- این نسخه با چیپستهای مختلف هماهنگی دارد.
۲- این نسخه با CPU‌های AMD و Intel چند هسته ای هماهنگی بیشتری دارد.
۳- این نسخه بر روی هاردهای بیشتری با نوع پارتیشن بندی مختلف نصب می شود.
۴- این نسخه هم به صورت نصب تمیز و هم Upgrade بر روی نسخه قبلی قابل استفاده است.
۵- این نسخه امکان نصب بر روی RAID را هم دارد.
۶- مادربرد مهمترین قطعه مورد نظر از نظر سازگاری برای اجرای این سیستم عامل بر روی PC شما می باشد.
۷- آخرین نسخه سیستم عامل Mac OS ورژن ۱۰٫۶٫۲ می باشد ولی نسخه هک شده خوبی از آن توسط گروه های هکر هک معتبر ارائه نشده است.
+ توضیحات معرفی نرم افزار برگرفته از: Vatandownload.com

این نسخه از سیستم عامل MAC OS ویژه CPU های Intel و AMD در یک حلقه DVD با گارانتی کامل تعویض در تمام نقاط ایران به صورت ۱۰۰ درصد تست شده عرضه می شود.
شماره مجوز:155/735194

فروشنده: ايران فرستنده

قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید خرید ویندوز مکینتاش/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خرید ویندوز مکینتاش/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
 

فروشگاه نيو شاپ...
ما را در سایت فروشگاه نيو شاپ دنبال می کنید

برچسب : خرید ویندوز مکینتاش,اورجینال,فروشگاه نيو شاپ, نویسنده : مدير newshap بازدید : 881 تاريخ : 28 / 10 / 1392 ساعت: 14:14