خرید آموزش زبان چینی تل می مور+روش دوزبانه ,فروشگاه نيو شاپ

ساخت وبلاگ

آموزش زبان چینی تل می مور+روش دوزبانه

دسته آموزش زبان زیردسته متفرقه


آموزش زبان چینی تل می مور+روش دوزبانه
نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان چینی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب برترین نرم افزار آموزش زبان چینی دنیا را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است .به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا سبب موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

این نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان چینی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است .

چرا Tell Me More را برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا می نامیم ؟

- به دلیل دارا بودن بیش از 5 میلیون کاربر راضی در سرتاسر دنیا که آماری منحصر به فرد و چشمگیر است .

- به دلیل استفاده ارگان های سرشناس دنیا از این نرم افزار حرفه ای که به آن اطمینان کرده اند مانند The U.S. State Department, the U.S. Govement, the FBI, the Canadian Federal Govement, EDS, BMW, Caival Cruise Lines, Mercedes, Telefónica

- به دلیل استفاده همه روزه در بیش از 10000 آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا .

قابلیت های منحصر به فرد Tell Me More قدرتمندترین نرم افزار آموزش زبان چینی در دنیا :

- ارائه شده در قالب سطوح مجزا و کامل مناسب برای تمامی افراد ، مقدماتی - متوسطه - پیشرفته

- صدها ساعت آموزش زبان چینی که بیشترین و سنگین ترین نرم افزار آموزش زبان در دنیاست !

- هزاران تمرین مننوع و زیر شاخه از فعالیت های تمرینی که در قالب شش طبقه بندی و کارگاه تمرینی درسی، فرهنگی، لغات، پرسش و پاسخ شفاهی و نوشتاری .

بهره گیری از جدید ترین فن آوری های آموزش زبان در دنیا در زمینه گفتار یا Speaking

فروشنده: ايران مقاله

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش زبان چینی تل می مور+روش دوزبانه ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان چینی تل می مور+روش دوزبانه


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
 

فروشگاه نيو شاپ...
ما را در سایت فروشگاه نيو شاپ دنبال می کنید

برچسب : خرید آموزش زبان چینی تل می مور,روش دوزبانه,آموزش زبان چینی, نویسنده : مدير newshap بازدید : 1097 تاريخ : 30 / 10 / 1392 ساعت: 15:16